Erittäin hyvä hinta-lastusuhde. Lasit istuivat päähän hyvin, näkee todella hyvin!
Tykkäsin!! Ja suosittelen tutuille todellakin😃
Hienot lasit! Ja paljon halvemmalla kuin optikolta. Laatu kuitenkin samalla tasolla.
Tilaus sujui helposti ja lasit on hienot ja laadukkaan tuntuiset. 5/5
Ihanat lasit, täydelliset! Ei tarvinut säädellä, istui hyvin. Suosittelen!
Hinta kohdallaan. Mielestäni kaksiteholaseissani on totuttelua, vailla edellisetkin olivat kaksitehot. Toimitus onnistui oikein hyvin.
Todella tyytyväinen tuotteisiin. Ja tilauksen helppouteen. Mitään ei ole tarvinnut säätää, ei sitten laseissa tai tilauksessa. Ja suosittelin jo muutamalle ystävälle
Tilasin monitehot ja aurinkolasit monitehoilla, Tilaus kesti tasan neljä viikkoa ja lasit täyttivät odotukseni. Minusta tuli kanta-asiakas, silla nyt on varaa vaihtareihinkin, koska saan edullisesti laadukkaita silmälaseja. Kannattaa kokeilla!
Tykkään tosi paljon! Laitoin tilaukseen vain kuvan reseptistäni ja ihan oikeanlaiset tuli. 😎 Lasit myös näyttivät päässä samalta kuin etäsovituksessa! 👌
Fiilis laseista, tilaamisesta, asiakaspalvelusta ja toimituksesta todella hyvä. Upeat, laadukkaat lasit ja linssit. Tilasin kahdet monitehot, toiset tummuvilla linsseillä. Näen nyt näillä todella hyvin. Nämä istui päähän ilman mitään vääntelemisiä. Aion tilata jatkossakin ja varmasti tilaan jo pian jotkut hiukan erityyliset, kun nyt uskallan, koska lasit on todella, todella hyvät. Hiukan ”pelotti” odottaa laseja, mutta pelko oli turhaa. Paljon näitä on hehkutettu, eikä suotta. 5 tähteä ja papukaijamerkki päälle :)
Huippuhyvä lasit erittäin edullisesti. Olen todella tyytyväinen kaikkeen palveluun.
Enpäs taida kivijalkamyymälöihin enää palata, paljon kivempi selailla vaihtoehtoja kotona rauhassa, huomattavasti edullisempaa, ja näppärästi postin toimipisteeseen!
Hyvät on. Hinta plussaa, toisten lasien sangat pikkusen tiukat, mutta manipuloitavissa. Vahva suositus.
Tilasin parit lasit, on tullut käytettyä silmälaseja jo vuosikymmeniä. Jäi hyvät fiilikset, hinta-laatusuhde todella hyvä, tuskin halvemmalla saa mistään, ainakaan Suomesta. Ei ongelmia tilauksessa, homma toimi luvatusti. Vahva suositus! Seuraavaksi hommaan fotokromaattiset.
Laadukkaan tuntuiset lasit, valitettavasti istuvuus ei näissä osunut kohdalle. Leveys oli sopiva mutta sangat ovat yllättävän lyhyet, sangan kulma jää selvästi korvan etupuolelle ja lasit jäävät ikään kuin etukenoon.
Tarkoituksella testasin parannettua linssiä
Heippa
Hain lasit ja tiistaina laitoin päähäni. 1 1/2h ja silmät tottuneet. Aivan kuin olisin pitänyt laseja aina.
Olen äärettömän tyytyväinen. Nyt olin tilannut 2:T monitehot ja ajattelinkin laittaa heti aurinkolasit tilaukseen.
Kannatti tilata.
Hinta oli 3000€ halvempi näistä kahdesta, mitä oli tarjous marraskuulla, jossain muussa liikkeessä
Terveisin Tuula
Hinta-laatusuhde loistava. Ostin samalla reseptillä myös kivijalkamyymälästä kalliit silmälasit. Niillä ja banaanin laseilla näkee yhtä hyvin. Toimitus oli noin 4 viikkoa. Suosittelen banaaneja ja aion itsekin tilata myös jatkossa.
Laadukkaan tuntuiset kevyet kehykset, jotka istuvat hyvin. Eivät purista eivätkä paina.